Dinsdag 30 mei - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 mei - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 mei

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

31 Mei 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen ontbeten bij Denny's,altijd goed.
Daarna op de hop on hop off bus gestapt en ons 2 uur rond laten rijden door de stad.
We zaten bovenin de bus, wel koud en winderig maar voor het mooiste uitzicht hebben we dat wel over.
Daarna Onze eigen weg gegaan, wij hebben op union square een groot warenhuis marcy bezocht, enorm je kan er gemakkelijk verdwalen.
Daarna weer op de bus met het plan naar China town te gaan, maar de bus zette koers naar de golden gate dus die hebben we nog een keer gereden.
Toen toch bij China town uitgekomen en daar chinees gegeten in een niet al te schoon restaurant( zagen we pas achteraf, de ober kwam rechtstreeks uit de keuken met vieze kleding). Maar het eten smaakte goed en tot nu toe hebben we er geen last van.
Daarna via een enorme steile weg naar de bushalte voor de cable train die ons tot vlakbij ons hotel bracht.
Erg leuke dag gehad.
Morgen vertrekken we naar Carmel valley via de high way 1
Liefs van ons en tot morgen