25 & 26 mei - Reisverslag uit Fish Camp, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu 25 & 26 mei - Reisverslag uit Fish Camp, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu

25 & 26 mei

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

27 Mei 2017 | Verenigde Staten, Fish Camp

Donderdag gereden vanuit Lone Pine naar tree rivers.
Prachtige rit, veel haarspeld bochten, mooie natuur.
Hotel is goed, lekker zwembad erbij.
Savonds bij de Mexicaan gegeten, dit kon buiten want het weer was heerlijk.
Leuk om te zien dat er een eekhoorn bij de tafels langs ging en zelfs uit je had at.

Vrijdag, vandaag vertrekken we richting Fish Camp .
Via het prachtige sequoia np waar we boven de wolken rijden.
Wat een machtig mooi gezicht, de Sherman tree bekeken, is de allergrootste boom in het park.
Daarna richting Fresno om zo in Fish Camp uit te komen.
Maar dit liep even iets anders, via een ongeplande doch prachtige omweg kwamen we om 19:00 aan in onze lodge.
Beetje later dan verwacht, dus direct door naar de pizzeria en op bed. Liefs en tot morgen .