Zaterdag 27 mei - Reisverslag uit Jamestown, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu Zaterdag 27 mei - Reisverslag uit Jamestown, Verenigde Staten van Marian Stege - WaarBenJij.nu

Zaterdag 27 mei

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian

28 Mei 2017 | Verenigde Staten, Jamestown

Ontbeten vanmorgen in de tenaya lodge, in Fish camp omdat er bij onze overnachting geen eet mogelijkheid was.
Heerlijk buffet met veel keus .
Daarna naar yosemite np. Daar Glacier point bekeken met de
beroemde half dome.
Prachtig wat een mooi uitzicht heb je daar, het was prachtig weer.
Alleen ontzettend druk, we hebben denk 2 uur lang file gereden door het park heen, we wilden natuurlijk ook de president zien.
( el capitan)
Tegen 14:00 terug gereden via een prachtige slingerweg langs een bruisende rivier.
Nu aangekomen in Jamestown, mooi stadje met ongeveer 3000 inwoners.
Mooi en gezellig hotel,erg huiselijk aangekleed, we blijven 2 nachten .
Morgen een soort van rustdag, uitslapen op ons gemak ontbijten en stadje bekijken, voor we maandag naar San Fransico afreizen.